Renault RS Trophy versiyonları, performans ve sportifliği
birleştiren üstün bir tasarım sunmaktadır. Manuel veya çift
kavramalı EDC şanzıman seçeneğiyle sunulan ve 1.8 litrelik güçlendirilmiş yeni bir turbo motora sahiptir.
Renault Mégane RS
Trophy Turbo ve egzoz sistemine yapılan üstün yükseltme
sayesinde.daha yüksek performans ve daha sportif bir tasarım ile
300 hp güce yükseltildi. Standart olarak, yeni Megan RS Trophy,
iki yönlü fren diskleri ve yüksek kavramalı Bridgestone
lastiklerle donatılmış 19 inç hafifletilmiş jantlarla birlikte
geliyor. Otomobilde mümkün olan en iyi his için, Alcantara
döşemeyle kaplı yeni Recaro ön koltuklar isteğe bağlı olarak
sunuluyor.
300 hp'de Yeni Megan RS Trophy performansı yeni bir seviyeye
taşıyor. Performanstaki bu artışa ulaşmak için, Renault
Sport'daki motor uzmanları turboşarjda büyük bir yükseltme
yaptı.
200.000 rpm'ye kadar
dönen türbine şimdi seramik bir bilyalı rulman sistemi
yerleştirildi. Çelikten daha hafif, daha sert ve daha pürüzsüz
olan bu malzeme sürtünmeyi azaltmaya yardımcı oluyor. Doğrudan
Formüla 1'den alındığında, bu teknoloji daha geleneksel bir
bilyalı rulman sistemine kıyasla sürtünme seviyelerini yüzde
30-35 azaltmaktadır. Bu, hidroforun tepki süresinde önemli bir
azalma sağlar.
Yeni çift egzoz
valfi sistemi,Megan RS Trophy'de motor performansının
iyileştirildiği ikinci alandır. Arka susturucu, motor gürültüsünün
ayarlanmasını sağlayan mekanik bir valf ile donatılmıştır. Bu,
RS aralığında diğer ilklerden biridir.
Valfin konumu, RS
SÜRÜCÜ modu, motor hızı ve yükü tarafından kontrol edilir.
Valf açık olduğunda, gazların daha doğrusal bir yol boyunca
yönlendirilmesine olanak tanıyarak, düşük akış direncine neden
olur. Bu, motorun sportif ve akustik potansiyelinin tamamen ifade
edilmesini sağlar.
Yarış dünyası için üretilen birçok parça tarafından
desteklenerek performans sunmak üzere tasarlanan yeni Megan RS
Trophy doğal olarak oldukça etkileyicidir
.
Yeni Megan RS
Trophy, Trophy RS standart olarak versiyonlarının ikonik gövde
rengi olan Sirius sarısı ile birlikte geliyor.Ayrıca istenirse
diğer renlerdede bir Trophy rs sahibi olmak mümkündür.
2019 Renault Megan Trophy Rs 1.8 300 Hp
Marka
|
Renault
|
Model
|
Megane
|
Nesil
|
Megane IV
|
Modifikasyonu (Motor)
|
RS Trophy 1.8 (300 Hp)
|
Kapı
|
5
|
Güç
|
300 bg
|
Maksimum sürat
|
260 km/saat
|
Hızlanma 0 - 100 km/saat
|
5.7 saniye
|
Yakıt deposu hacmi
|
50 Lt
|
Üretim başlangıç yılı
|
2018 yıl
|
Kasa tipi
|
Hatchback
|
Koltuk
|
5
|
Motor pozisyonu
|
Ön, enine
|
Motor hacmi
|
1798 cm3
|
Tork
|
400 Nm
|
Yakıt Sistemi
|
Direkt enjeksiyon
|
Türbin
|
Turbo kompresör
|
Silindir pozisyonu
|
Inline
|
Silindir Adedi
|
4
|
Silindir çapı
|
79.7 mm.
|
Silindir içi vuruş
|
90.1 mm.
|
Silindir başına düşen valf
|
4
|
Yakıt Tipi
|
Benzin
|
Çekiş
|
Ön
|
Vites sayısı (Manuel şanzıman)
|
6
|
Ön frenler
|
Hava soğutmalı diskler
|
Arka frenler
|
Hava soğutmalı diskler
|
ABS
|
Evet
|
Direksiyon tipi
|
Direksiyon kutusu
|
Direksiyon
|
Elektrik Direksiyon
|
En az dönüş açısı
|
10.3 m
|
Ortalama yakıt tüketimi
|
8.1 Lt/100 km
|
Emisyon Standardı
|
EURO VI d
|
CO2 Emisyonları
|
183 g/km
|
Ağırlık
|
1419 Kg
|
Maksimum ağırlık
|
1899 Kg
|
Lastik boyutu
|
245/35 R19
|
Jant Boyutu
|
R19
|
0 komentar :
Yorum Gönder