Yeni
Yükleniyor..

1953 CHEVY CORVETTE

1953 Chevy Corvette


1953 yılında ilkkez iki kişilik spor otomobil olarak kullanılan Corvette, en üst düzey Amerikan spor otomobilidir. O yıl sadece üç yüz adet el yapımı yapıldıkları için bu otomobil çok nadir yollarda görülmektedir.











1953 Corvette Özellikleri

MODEL:1953 Chevrolet Corvette
VÜCUT SİTİLİ:İki kapılı cabrio, ön motor, arkadan çekişli
ÜRETİM YERİ:Flint, Michigan
İNŞAAT:Fiberglas Güçlendirilmiş Plastik (FRP veya “fiberglas”) gövde, çelik ve krom yapısal ve şasi bileşenlerine sahip çelik çerçeve.
ARAÇ NUMARALARI (VIN):E53F001001 - E53F001300 aracılığıyla
VIN PREFIX: LAY:235 CUBIC INCH, 150 HORSEPOWER
MOTOR BLOK NUMARASI:3701481: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER (İLK TASARIM), 3835911: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER (İKİNCİ TASARIM)
KAFA NUMARASI:3836066: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER
KARBÜRETÖR NUMARALARI:CARTER 2066S # 3706151: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER, İLK TASARIM, CARTER 2066S A # 3706989: 235 KÜÇÜK İNÇ, 150 HORSEPOWER, İKİNCİ TASARIM
DAĞITIMCI NUMARASI:1112314: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER
JENERATÖR NUMARASI:1102793: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER
BAŞLANGIÇ NUMARASI:1107109: 235 KÜP İNÇ, 150 HORSEPOWER
ÜRETİM SONUÇ ARAÇ:HAZİRAN, 1953: 001002 (PROTOTİPLER 1 ve 2), ARALIK, 1953: 001300

1953 Corvette Motor Ve Şanzıman

MOTOR:3.8 OHV I-6 “Mavi Alev”, Normal Emişli, Su Soğutmalı
BLOK MALZEME:Dökme demir
VALVE TRENI:OHV, silindir başına 2 valf.
TORK:223 lb-ft @ 2.400 rpm
MAKS. MOTOR RPM:N / A
DEPLASMAN:3.85 Litre / 235.5 Metreküp
SİLİNDİR KAFASI MALZEMESİ:Dökme demir
YAKIT TESLİMİ:Üç Carter Sidedraft Karbonhidrat.
ÖNERİLEN YAKIT:N / A
BORE:3,56 x 3,95 inç
SIKIŞTIRMA ORANI:8.00: 1
BEYGİR GÜCÜ:15000 @ 4200 RPM
AVUSTRALYA, BREZİLYA VE KUZEY AMERİKA ÜLKELERİNİN KULLANDIĞI SAAT UYGULAMASI. MPG:N / A
İLETİM:2 HIZLI POWERGLIDE OTOMATİK
STANDART DONANIM ORANI:3.55: 1
Google Plus'da Paylaş

Yazar Oto Bilgi Servisi

Otomobiller üzerine olan aşırı ilgimden dolayı arabalar konusundaki bilgilerimi elimden geldikçe sizlerle paylaşmak için bu blog sitemi oluşturdum.
    Blogger Yorumları

0 komentar :

Yorum Gönder